Monday 7 October 2013

I am Shaklee Supervisor!



Alhamdulillah. September yang memberi kenangan terindah kepada saya sepanjang menyertai Shaklee.

Untuk rekod, saya menyertai Shaklee pada bulan Mac 2013. Tetapi sebenarnya telah menggunakan Shaklee 2 tahun lalu iaitu pada 2011 ketika menyusukan puteri kesayangan. Memang benar, liat bagaimanapun seorang wanita untuk makan supplement, ia akan berubah hanya kerana seorang yang digelar anak.

Apa yang membuatkan saya kembali pada Shaklee adalah apabila berjumpa dengan seorang rakan yang kulitnya "WOW!"

Rasa sangat menyesal kerana tidak terus amalkan minum ESP dan supplement Shaklee yang lain. Jika terus amalkan mesti sekarang kulit saya pon dah tahap "WOW" kan (Gurau pon tak boleh?)

Berbalik kepada kenangan terindah saya, "closing" Shaklee September membawa GUV saya melepasi 3000. Apa maknanya? Maknanya saya mula menapak ke tangga rank pertama untuk pendapatan 4 angka daripada Shaklee. Yes! 4 Angka. In Shaa Allah saya menuju ke arah pendapatan 5 dan 6 angka hanya dengan Shaklee.

Sebenarnya saya ni jenis orang kurang keyakininan diri sehingga seseorang bukan dari susur galur Shaklee saya berkata pada saya " Akak tahu awak boleh buat Shaklee ni". Can u image? Some one can see we can go far! Sedangkan diri sendiri masih selesa duduk dalam tempurung. Malu-malu nak keluar. Pang! Terjaga dari lena di bawah tempurung, saya mula mendekati upline saya. Upline saya, Ainur dan Cammy cakap saya boleh jadi supervisor! Saya sekali lagi, " Eh, boleh? "

Alhamdulillah Closing Ogos GUV 2100++ dan Closing September masin mulut upline saya. Syukur alhamdulillah.

Sekarang saya lakukan perkara yang sama kepada anak-anak Shaklee saya. Mereka memang ada potensi naik Supervisor. Saya lukiskan susur galur mereka yang berpotensi, yang sudah ada anak-anak. In Shaa Allah, mana yang ikut, rajin berdoa, berusaha dan terima teguran pasti kejayaan milik mereka! Semua atas kehendak Allah jua.

Bagi yang berminat untuk sertai kami, bersama-sama menjana pendapatkan sampingan bersama Shaklee boleh hubungi saya melalui email : zikriwellness@gmail.com atau Whatsapp 0197773099.

I am your Shaklee Independent Distributor!
Nor Syazila
Shaklee ID : 928401
SMS/Whatsapp : 0197773099

* * * * *
Seronoknya apabila sebelum tidur kita bayangkan impian kita, bangun daripada tidur, selepas dating dengan Dia, nampak jalan mana perlu dituju untuk capai impian kita!

No comments:

Post a Comment