Tuesday 7 April 2015

Shaklee Effect : Mendapatkan kembali berat badan idaman hati bukan sesuatu yang MUSTAHIL dengan Shaklee

Assalamualaikum 

Salam Sejahtera.

Alhamdulillah diberi kesempatan berkongsi dengan pembaca semua perubahan Syaz selepas beberapa bulan Konsisten dengan Lecithin Shaklee.

Untuk makluman, Syaz melahirkan anak pada 7 Januari 2015 melalui proses pembedahan. Pada waktu hendak melahirkan, berat Syaz melebihi 70 kg.

Alhamdulillah selepas tamat berpantang berat Syaz turun kepada 58 kg. Bukan setakat angka di penimbang berat yang Syaz utamakan, Syaz fokus juga kepada saiz badan Syaz.

Jom lihat gambar Syaz sewaktu gemuk :)





Perut tu yang tak tahan kan?

Sewaktu dalam pantang Syaz langsung tidak ambil Omega Guard, cuma fokus pada lecithin sahaja selain turut mengambil Ostematrix, B-Complex serta Vitamin C dan Zinc. Sebaik tamat pantang Syaz menambah Omega Guard dalam diet harian.

Alhamdulillah hasil selepas berpantang dan menyusukan anak, Syaz dapat mengecilkan saiz badan. Jom tengok gambar (biar gambar berbicara)

Yang ni hari ke 45 selepas melalui pembedahan untuk melahirkan anak kedua.


3 bulan selepas melahirkan.

Syaz makan supplement Shaklee yang syaz sebutkan di atas bersama herba yang biasa diambil oleh wanita berpantang selepas melahirkan. Ia langsung tidak memberi kesan negatif kepada ibu menyusukan.

Walaupun dapat menurunkan berat badan serta saiz badan, ia tidak bermakna penghasilan susu badan akan merosot. Syaz sendiri mampu mengumpul jumlah susu badan yang banyak ketika dalam tempoh berpantang. Lecithin amat membantu syaz dalam mengatasi masalah bengkak susu!


boleh rujuk album Syaz di FB 

April 2015 ini, Shaklee Promosi Lecithin beli 6 PERCUMA 1 dan Beli 2 Diskaun 5%.

Bagi yang nak Syaz bantu menurunkan berat badan disamping menyusukan anak, hubungi Syaz segera melalui talian 019-7773099. 

Bagi Syaz, walaupun orang kata "Gemuk is awesome", jika boleh kurus dan memperbaiki penampilan kita dengan cara yang sihat, tak salah kita cuba kan?

Artikel ini ditulis pada 8 April 2015 :)

Love,
Pilih Konsultan yang terbukti Berjaya.
Syazila, Pengedar Shaklee Pilihan anda!
Shaklee ID 928401
0197773099
zikriwellness@gmail.com

No comments:

Post a Comment