Tuesday 13 August 2013

Kelebihan Advance Joint Health Tablet Shaklee


AJHT menjadi semakin popular sejak kebelakangan ini. Pelbagai testimoni penggunaan dalam tempoh 5 hari sudah memberikan kesan positif.

AJHT membantu bukan hanya orang yang sudah berumur malah muda pun ada, bila berat badan berlebihan atau pun penggunaan sendi yang berlebihan seperti atlet. Bayangkanlah kalau sakit sendi, nak berjalan pun susah, apatah lagi nak buat aktiviti harian lain.

Hari ini kami mahu kongsikan kebaikan AJHT (PENAWAR SAKIT SENDI PALING HOT)

1- menyokong keselesaan sendi
2- membantu kekalkan tulang rawan
3- memelihara tisu penyambung yang sihat
4- melancarkan pergerakan harian
5- sangat berkesan, kesan positif selepas 5 hari pengambilan (ada ujian klinikal tau)
6- menghalang pembentukan bahan kimia yang merosakkan tulang rawan
7- anti radang semulajadi
8- dibuat dari sumber tumbuh-tumbuhan semata-mata, asli dan semulajadi
9- memberi kekuatan kepada struktur sendi
10- bertindak seperti kusyen untuk melindungi tulang rawan, juga membekalkan glukosamina (penting untuk binaan tulang rawan dan lendir untuk licinkan sendi dalam tendon dan ligamen.

Mengapa perlu AJHT menjadi pilihan?



Ia hanya dibuat dari tumbuhan semulajadi 100%

Tubuh badan dan sendi manusia umpama enjin. Ia turut memerlukan penjagaan baik dan berkala. Menjadi satu kewajiban untuk kita menjaga anugerah tubuh badan yang Allah pinjamkan. Ada cara bagi mengelak sakit sendi, tetapi pencegahan perlu dibuat dari awal. Kalau sudah terlanjur sakit, makan AJHT kemudian kitacegah daripada sakit kembali.

Sebagai contoh, individu yang mengalami sakit sendi akibat berat badan berlebihan. Cara mencegahnya dengan mengurangkan pengambilan makanan. Pilih makanan yang sihat dan juga membuat senaman.

Bagi yang sudah berusia, di syorkan mengambil makanan yang dapat membantu penghasilan lendir untuk sendi-sendi. Jika susah nak dapatkan, amalkan je AJHT nie. Jangan risau, tiada kandungan dadah. Jadi boleh dimakan non-stop.

Harga retail AJHT RM126.00 sahaja untuk 60 tablet. Hubungi kami untuk tawaran menarik! Perkhidmatan penghantaran Poslaju/Skynet keseluruh Malaysia. COD kawasan Johor Bahru.

Nor Syazila
Shaklee ID : 928401
zikriwellness@gmail.com
019 777 3099 (SMS/Whatsaap)

No comments:

Post a Comment